MALAK 3D1





    Kaixo nik Malak naiz, 10 urte ditut  eta bostgarren mailan nago Ondaterra Ikastetxean. Andoainen bizi naiz nire familiarekin. 

    Nire kolore gustokoena berde esmeralda da. Donostian jaio nintzen. Oso ondo pasatzen det eskolan eta nire lagunekin, adibidez, larunbatean Lazkaora nire osabaren etxera joan nintzen lo egitera bi egun eta super ondo pasa genuen zeren elurra bota zuen eta berarekin jolasten ibili ginen. 

😜 Nik handitan dentista nahi dut izan eta orain eskolan ari naiz ikasten asko horretarako, gero Ondarretan bukatzean Institutoa eta Unibertsitatea joango naiz dentista izateko. 

Nire janari gustokoena kus kus da eta soinekoak eta gonak jaztea gustatzen zaizkit. 

Beti etortzen naiz eskolara ile askatuarekin, diademarekin eta bertan nire lagunekin disfrutatze dut. 






Iruzkinak

Mezu ezagunak