Aiora 3D2

                   


                                                   

Kaixo, ni Aiora Muñoz-Baroja naiz, 10 urte ditut eta 5. mailan nago. Nire ikastetxea Ondarreta da eta 3D2 klasera joaten  naiz. Nire txokoko lagunak Sara G, Amaia, Nico eta Jostin dira.😜

Orain 1´59 metro neurtzen ditut eta lehengo urtean 1´54 metro neurtzen nintuen. Nik beti altua izan naiz zeren nire aitaren familia oso handiak eta altuak dira, nire aitak 1´84 metro neurtzen ditu baino nire amak 1´71 metro neurtzen ditu.😝

Nire hobbeak paisajeak eta aurpegiak marraztea, liburuak irakurtzea eta matematikak egitea dira.💖

Nik handitan tatuadora izan nahi dut, zeren gustatzen zait asko marraztea. Edo Haur Hezkuntzako irakaslea, zeren umeak ere pila bat gustatzen zaizkit.😘

Nire lagunak Sara G, Amaia, Janire, Areia, Ariane ... dira baino nire lagun minak Enara B., Lucia I., Enara I, June H, Nerea V...dira.😍

Nik nire aitarekin, amarekin, Yairerekin (nire aizpa) eta nire arrainarekin Tiburon etxe normal batean bizi gara, txeberrieta kalean, baino ni Aita Larramendi kalean etzi naiz.😋





 

Iruzkinak

Mezu ezagunak