SARA G. 3D2




Kaixo Sara Garcia naiz, 11 urte ditut eta Andoainen bizi naiz nire familiarekin. Nik nire amarekin, aitarekin, anaiarekin, katu batekin eta txori batekin bizi nain. Anaiak 14 urte ditu.

Ondarreta ikastetxera joaten naiz, 5. mailan nago eta ondo pasatzen dut nire lagunekin. Nire lagunak minak Amaia, Janire, Aiora, Iker Horta, Ariane, Ionela, Nico, Jostin...eta nire lagun hoberena Anne Gabriela deitzen da.

Niri asko gustatzen zait bizikletan ibiltzen eta nire lagunekin egotea.   

Handitan albaitaria izan nai dut.

Nire irakasle tutora Ainhoa deizen da eta oso jatorra da. 

Nire txokoan Aiora, Amaia, Nico, Jostin eta ni nago eta elkarrekin oso ondo pasatzen dugu.

Nik eskola eta gero etxekolanak egiten ditut eta gero telebista piskat eta mobilarekin beste piskabat egoten nai. Larunbatetaan eta Igandetan nire familiarekin gehiago egoten naiz. 















    
  

Iruzkinak

Mezu ezagunak