AMAIA P. 3D2

 




Kaixo Amaia Prieto Tubío naiz eta Andoainen bizi naiz. 11 urte ditut eta nire urtebetetzea otsailak 19an da. 

Nire familian 4 gara, nire ahizpa Leire, nire ama Ana nire aita Jon eta ni.

Orain 6. maila ikasten ari naiz Ondarreta Ikastetxean nire tutorea Ainhoa Moreno da eta nire lagun minak Janire, Maria, Irati, Asier, Jurden... dira. Hurrengo urtean DBHra joango naiz.

Nire afizioak edo gustoko gauzak dantzatzea, margotzea, lagunekin geratzea eta familiarekin egotea dira. Musika entzutea ere bai asko gustatzen zait, gero musika horrekin dantzatzea egitea gustatzen zait. 

Nire kolore gustokoena arroxa da eta nire janari gustokoena kroketak eta makarroiak dira. Handitan notaria  edo barruko diseinutegia izan nahi dut














































Iruzkinak

Mezu ezagunak