NICO 3D2


Kaixo ni Nico naiz, 10 urte ditut baina etzi 11 egingo ditut. Ondarreta ikastetxean nago 5.maila nago eta  lagun asko ditut.

Nire lagunak dira Jostin,Izan,Allan,Jesus,Rayan,...Oporretan joaten naiz nire herriara nire lgunarekin egotea eta ondo pasatzea.

Hor bero asko dago eta joaten naiz nire familia eta nire lagunak  joaten gara. Ni haunditan mekanikoa izangon naiz,ni etxean etxeko lanak egiten dut eta gero jolasten dut Nintendo switchekin Fifa 21,Mario eta Sonic,Minecraft,Mariokart eta just  dance nire familiarekin nire aita ,ama eta arrebarekin ondo pasatzen dut jolasten.

Nire kolore gustokoena horia da.

Patioan Janire,Jostin eta Jesusekin jolasten dut.

Nire lagunik oberena Izan eta Jostin dira.

Nire abesti gustokoena  Flexin da.


Nire youtuber  gustokoena  yosoyplex da.







Iruzkinak

Mezu ezagunak